dissabte, 15 de juny del 2013

ANUNCIS ESTRELLA DAMM 2012 i 2013

Com cada any l’anunci d’Estrella Damm  és el que dona pas a l’estiu. A tots quan veiem l’anunci en venen ganes de disfrutar i gaudir de l’estiu, al veure tota aquella gent de diferents edats de festa i en unes platges impressionants.
El d’aquest any no ha sigut diferent que els altres anys anteriors. Un historia de joves tots atractius, de festa amb musica en directe, prenent el sol banyant-se en platges del Mediterrani o disfrutant de la naturalesa en una muntanya.
Però si m’agués de decantar cap a un dels dos anuncis aniria cap el del 2012, ja que petits detalls fan que em cridi més l’atenció. Com ara la historia, penso que el de l’any passat descriu una història a diferència del d’aquest any que només descriu un espai concret. També m’agrada la manera com et fan treure un somriure amb bromes que es fan entre ells. La música és un dels temes més importants ja que cada anunci té una cançó que es caracteritza. En aquest terme, el primer cop que vaig veure el d’aquest any no em va agradar gens la música però a mesura que els vaig anar visualitzant em va agradar cada com més. El d’aquest any a diferència del del 2012 el grup de música que toca en directa, també s’integra amb tothom i preparen una paella i fan un menjar molt familiar.
Una cosa que també caracteritza els anuncis d'Estrella Damm son les frasses del final, en aquest cas, penso que les dos estan molt ben trobades.

Jo em quedo amb l’espot publicitari del 2012 per els petits detalls.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada