divendres, 14 de juny del 2013

CURRÍCULUM

Benvolguda família Fons Picany,
Els adjunto el meu currículum perquè m’aniria donar classes de repàs a la seva filla. Com que sóc molt pacient, puc ajudar ala seva filla en les diferents tasques i assignatures. Suposo que es deuen haver adonat que visc a prop de casa seva. Això és un avantatge important. D’aquest manera podré treure més temps per així preparar-me la selectivitat. M’agrades els animals i tinc les tardes lliures. Si teniu algun animal domèstic  el puc cuidar.
Espero respostes. Aprofito l’avinentesa per a testimoniar-los la meva més sincera gratitud.
PD: Us deixo el meu numero de telèfon: 938 842 300.


Currículum

DADES PERSONALS:
Nom: Toni Perarnau Jiménez.
Edat: 20 anys.
Localitat: Aiguafreda.
Adreça: Passatge Tagament, nº 9, 3r. 1a.
Telèfon: 938 842 300.
NIF: A55882972.
Adreça electrònica: toniperarnau@hotmail.com

ESTUDIS:
He acabat el 2n de Batxillerat. Actualment estic preparant la selectivitat. Tinc un nivell alt d’anglès ja que vaig passar un estiu a la Universitat d’Oxford. I actualment estic assistint a classes d’alemany.
Tinc  estudis de Windows. També tinc un curs de submarinisme i un altre de fotografia submarina.

EXPERIÈNCIA LABORAL:
Vaig treballar com a repartidor de pitzzes. També de cuidador de gossos. Vaig fer Ofimàtica i també de model de perruqueria.

IDIOMES:
Domino la llengua catalana, la castellana, l’anglès i una mica d’alemany.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada