dissabte, 15 de juny del 2013

DESCRIPCIÓ D’UN ESPAI

Estimat diari, aquest matí quan me llevat i m’han vingut ganes d’anar a donar una volta per L’Armentera , el poble on he viscut des de que vaig néixer. He passat per davant de l’escola, on vaig estar fent la secundària. M’han vingut al cap un munt de moments fantàstics al cap. Me assegut en un dels bancs que hi ha davant de l’escola.  Darrere meu hi havia l’Arbre, aquell arbre sense fulles a l’hivern i ven guarnit a la primavera, amb el tronc tan gruixut que s’enfilava amunt i creava figures estrambòtiques. Tots nosaltres, cada matí, anàvem més aviat a l’escola per passar una estona amb els amic enfilats en aquell arbre. Ens hi enfilàvem allà dalt i cada un amb la seva imaginació es creava un món paral·lel on podíem viure totes les experiències que volguéssim.
L’escola és especial, no és com les altres, a la fatxada hi ha dibuixats diferents dibuixos hi amb colors molt vius. En el carrer també hi ha la guarderia, hi al seu costat el metge. Desprès em va venir el cap la sirena, aquella senyal que quan l’escoltàvem, tots sabíem que havíem d’entrar cap a classe.
M’ha agradat recordar aquells moments tan especials. Però s’ha fet tard i he tornat cap a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada